«

»

Nov 30

Print this Post

GONNA TAKE YOUR “MAMA” OUT TONIGHT! SHOW HER WHAT A MELVINS ALL ABOUT!

STOP. THE. PRESSES.

Adam DIDN’T shave for his performance at the biggest awards show for all the Asian speaking countries on the planet?!?!?! You mean tweeting him and telling him that his “mastache” would make him look ugly only made him hold onto it harder?!?! As if, oh I don’t know, he kept it to prove a point about how he gonna do wut he wants to do and doesn’t give a fuck?!?!

SHOCKING.

Anyways he kept his George Michael look for the MAMA festivities and rocked it at a press conference before the show:

“I chose not to shave as a political protest against…oh I dunno, burning monks or the deforestation of the Congo or something….oh and because some asshat on Twitter was mean to me.”

 

“Tee hee I’m just a furry cupcake at heart tho tee hee”

 

“Yeah I’m not sure what’s up with my boot situation either…next question….”

And then he strode into the red carpet like some sort of cartoon super villain

KNEEL BEFORE GEORGE MICHAEL!!!!!!!!!!!!!!!

I SAID KNEEEEEEEEEEEL!!

OH SO YOU DON’T WANT TO KNEEL? WELL THEN PREPARE TO DIE. IF NOT BY MY STEELY DEATH GLARE BUT BY HOW MUCH THIS BAD ASS COAT COSTS. SRSLY. WHEN I TELL YOU HOW MUCH IT COSTS YOU WILL DIE!!

(Let’s see that in motion shall we?)

Then after he was done strutting the red carpet he decked himself out in his best striped leather and creepy slash cool looking green-yellow contacts and STARED INTO MY SOUL.

Then this happened:

PSYBERT IS REAL. YOUR ARGUMENT IS INVALID. GLAMNAM STYLE FOREVER.

Permanent link to this article: http://www.thehomeplanet.org/2012/11/gonna-take-your-mama-out-tonight-show-her-what-a-melvins-all-about/

22 comments

Skip to comment form

  1. annehedonia

    Masterpiece of Chunkability!

  2. Trish

    Another couple billion people Glamatised by our cartoon super villian. Easy really :) Love love love your blogs

  3. bud

    \o/\o/\o/\o/ chunkey\o/\o/\o/\o/

    best recap ever…………totally perfectly accurate also

  4. Redsetterer

    hmmmm == cartoon supervillian == what be thy name?

    SUPER PEEN!

  5. Glamtastic

    Psybert! ehhhh sexay bertayy

  6. charbar

    OHHHHHH!!!! I’m squelling like a little girl!!!! :o) there is so much goodness here!!!!
    Chunkey you ROCK!!!!
    And Addy is just f*cking fierce!!!!! I personally love him with facial hair, an dam if he doesn’t just ozz sexy villian!!!!
    I’m a happy little glamberts!!!!!! :o)

  7. JLM

    The dude just knocks the shit out of anything you think you know – stunning

  8. KarenB

    Have I told you lately that I love your work?

  9. KimM

    OMFG this is so funny Addy looks so fierce and domineering stunning really. Sauli’s a lucky man

  10. Mickivick

    This is your best YET. SO FUCKING FUNNY!!

  11. april

    Omg that was hysterical!!!! ILHSFM!!

  12. Spare me

    This is Adam at his fierceness best. Love the GTH attitude and badass beard. Psy looked like the mother ship has landed and maybe it did.

  13. Marilyn

    That’s It!! “Furry Cupcake”!! Love this blog.

  14. Jada

    The “gangman style” face/expression is priceless: I think it will commonly be used an internet as visual representation for:
    IS HE REAL OR I AM STILL HIGH ?

  15. Lambertslabelle

    I m just so proud he gives a rat s ass about people s opinions!!!!
    Whatever the man makes happy…:)…
    Thaanks to Adam s fearless stand-ups for himself I wear what I want and give a sh..what people tell me..as long as I feel sexy ….

  16. marmom

    Adam was stunning. I’m liking the facial hair for a change. The color of his beard looks great with his current hair color.

    PSY’s look of total mesmerism just says it all…it’s a wow, rolled up with did he really just do that, with WTF is he wearing and OMG did he really just hit that note.

    Also this post is full of win. Thanks for the laughs!!

  17. cwm

    A+++ post is A+++, chunkey!! LOVE IT!!

    Actually all of your posts this week have been A+ caliber posts! Adam has been very generous this week in giving you some great material to work with and you turned it all into comedy gold.

    Oh, and I can’t believe how unbelievably hot Adam looked at the MAMAs. Lord have mercy.

  18. embracethecray

    RESISTANCE IS FUTILE. :D

  19. Nan

    So funny!!!!! Adam has to be laughing at your blog! Loved Adam’s look and performance! Did the dancers remind you of Thing 1 and Thing 2?????

    1. marmom

      OMG yes Thing 1 and Thing 2, that’s exactly what I was thinking.

      Those wigs are great. Very visible and they move nicely. I don’t know what they cost but I think they got alot of bang for the buck so to speak.

  20. Besha

    Glamnam style lives!!! All hail furry cupcake !!! can we say George Michael eat me !!! exceptional work Chunkey ;)

  21. Stefani B

    LOL I LOVE it!!!!

Comments have been disabled.

%d bloggers like this: